Två noblesse som belöning :)

Till middag åt jag korvgryta utan korv med senap, riktigt mumsigt. Blev sugen på korvgryta för någon dag sedan också fråga jag Mamma om hon hade lust att göra en utan korv till mig och klart hon ville. :)

Ikväll har jag klätt av granen, det var stickigt. En massa barr lossnade också, jag börjar förstå varför Mamma sa att jag skulle ta ut mattan innan jag börja klä av granen, det är barr överallt. :p Har packat ner julsakerna också har jag plockat lite och gömt undan lite saker i garderoben. xD

Ibland kan det var roligt att städa, jag hittade två noblesse i en liten ask, också upptäckte jag att det står en Minttu black i min bokylla med en deciliter sprit i kanske. Roligt roligt, minns inte när jag ställt dit minttun, men det var ju roligt att hitta. :P

Jag hade tänkt dammsuga idag men fastnade vid datorn, hittade lite roliga bloggar att läsa, också har jag varit inloggad på msn. Att vara inloggad på msn och försöka städa är för mig ingen bra kombination, det funkar inte som jag tänkt mig då. :P Heidi skickade en länk och sedan skrev hon en :P-gubbe, så trodde jag att det var någon rolig länk och tänkte inte så mycket på det, nu har jag nog fått virus, dum jag känner mig. Men datorn är ju redan virus fylld så den behöver ju fixas till ändå. :p Det känns bara jobbigt om jag har på msn så jag skickar runt virus till mina vänner.

Nu ska jag sova, hoppas kunna sova bort den här äckliga nackvärken, vek mig dubbelt när Mamma skulle krama mig Godnatt förut, för hon kom åt där jag har ont. :/ Jaja Godnatt 8)
tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Korvgryta utan korv? Men hur går det till :D

PUBLICERAT DEN 2010-01-15 KLOCKAN 11:02:20
BLOGG: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: