Tittat runt lite :D Flytta hemifrån prat.

Ikväll har jag suttit och tittat på lampor, köksbord med stolar, tv bänkar och lägenheter på Ikea, blocket och mitthem. Jag vill flytta hemifrån nu nu nu! Med Oliver som går i min klass, vi har pratat lite om att flytta ihop och han tycker Varför inte? Och varför inte?! Det skulle nog kunna bli riktigt kul, jag tror inte riktigt att jag skulle kunna bo med någon tjej kompis eller någon jag var kär i så det passa ju perfekt. :p Och jag vet inte riktigt om jag vill bo helt själv. :)

Nu ska jag ut och ta en rök, sedan göra mig i ordning för natten och sova. Go´natt 8)
Veronica

Men herregud jag hoppas att du är duktig att vakna på morgonen för de är inte Oliver.Tror ni att ni klarar av att bo ihop då? Prata med mamma så hon oxå vet.Oliver har pratat med mej.

Kram

PUBLICERAT DEN 2010-01-27 KLOCKAN 13:05:28
Maria

Jo jag är riktigt duktig och kliver upp på morgonen, bara jag lagt mig i tid, som jag faktiskt oftast gör. :p Jag tror att vi skulle klara det. Jag har pratat med Mamma och hon undrar nog också om vi kommer klara av det, men hur ska vi kunna veta det om vi inte testar? :P Jag tror det skulle gå jätte bra jag. :)

PUBLICERAT DEN 2010-01-28 KLOCKAN 18:37:45
BLOGG: http://annamariaericajonsson.blogg.se/
Anonym

Ikea is da shiiiiit:D

PUBLICERAT DEN 2010-02-02 KLOCKAN 22:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: