Lördag, smörgåstårta och folk :D

Hejhopp, igår var det Lördag. Jag vaknade vid tre tiden också låg jag och drog mig till fyra sedan klev jag upp. Kände mig lite kluven i vad jag skulle göra om jag skulle ta det lugnt och kanske hyra någon film eller bjuda in lite folk till partaj. Jag skrev på Facebook och frågade vad jag skulle göra ikväll och då skrev Feliziah baka en smörgåstårta till mig, visst tänkte jag det är ju gott. :)

Gick över på Ica och handlade landgångsbröd, majonäs, tonfisk, räkor, ägg, rom, skagenröra, ost, gurka och tomat. Sedan gick jag hem och gjorde i ordning en smörgåstårta.
Den blev god, smakade lite väl mycket tonfisk men ändå riktigt god! :D


Senare kom Tei, Feliziah, Tom, Coffe, Ola och Hasse hit. Så satt vi här lyssna på musik och drack lite, det blev en skön lugn kväll. Vi åt även smörgåstårta och jag fick höra massor med gånger att den var riktigt god, och den här var ju god den! :D haha :P

Här är Feliziah och Toms rygg, det blev tydligen inga fler bilder på min telefonkamera xD


Vid två åkte folket hem så då gick jag och la mig. Vaknade för en timme sedan, har legat och dragit mig och gosat med katten i sängen. Nu väntar jag på att Feliziah ska komma hit så ska vi äta lite smörgåstårta till frukost! :D Hejåhå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: