Lekt med Tilde, ätit wookat med Agnez och Heidi, sett på Raw och ätit lite tårta! :)

Hej hopp :) Idag slutade jag praktiken vid två, så åkte jag en buss hem till Emma och var med Tilde, vi målade med glitter färg och hade trevligt. Detta är konst :D
Av Tilde färg pölar


och en groda :)


Jag gjorde några hjärtan, men tog bara kort på ett :)


Ludvig den busungen hade också trevligt, någon glömde stänga toadörren så han tog sig in på toan och lekte med toa papperet, det låg massa papper på golvet och en rule i toan, när jag upptäckte det så kunde jag inte bli arg. Jag småfnissade och sedan bar jag ut han därifrån. :P




Agnez kom vid fem tiden så åkte vi ner till stan och sedan gick vi och handlade lite mat. Åkte hem till Fia och Berra och åt en jätte god middag, nå älg kött med kokt potatis och bearnaise sås, super smarrigt var det! :) Vid sju åkte jag in på stan igen sedan åkte jag och Heidi en buss till Agnez. Agnez och Heidi lagade wokade grönsaker och nudlar som vi sedan åt medans vi såg på Familjen annorlunda. Trevligt trevligt! :D

Tog en buss hem hit till Fia och Berra så jag var hemma till tio. Såg på Raw Comedy Club på femman, så kul så kul. Thomas Järvheden sjöng en sång om att säga farväl, till en liten bajskorv och Gina Yashere berättade att när hon varit i något land så hade hennes kompis farfar eller något sådant dött, och när dom skulle hämta kroppen på begravningsbyrån så hade det stått någon utanför och frågat om dom ville köpa en billigare kista, och att dom i så fall skulle smyga ut med kroppen bakvägen. XD Sedan sa hon att det inte fanns några namnlappar så dom öppnat en kista och frågat om detta var Mr Spencer? nehe, detta då? Nehe, och efter tjugo kroppar så hade dom sagt skit samma vi tar den där. Sedan sa hon; Försök själv att förklara för något barn på begravningen att när människor är döda så kan dom ibland, ibland bli vita kvinnor (Fast dom varit svarta män). Haha, jag tyckte det var kul i alla fall. :P

Jag var nyss över en sväng till Linas kompis Agge som bor i porten bredvid Fia och Berras, Lina var där och Agge fyller år så jag fick en bit tårta, jätte god crisp tårta med noblesse! :D Ser att klockan börjar bli mycket, ska ju upp vid sju imorgon bitti och känner jag mig själv rätt så kommer jag nog inte somna direkt när jag lägger mig så det är väll dax att fixa i ordning mig för natten och börja röra mig mot sängen. Godnatt 8)

Agnez

Åt du innan vi skulle ät :O Varför dåå?

PUBLICERAT DEN 2010-01-12 KLOCKAN 15:53:28
BLOGG: http://agnezzthecookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: