Kina mat, Tei, Coffe tv och grannar :P

Igår så åkte Lina och jag och köpte Kina mat efter att hon slutat vid två. Jag köpte nå starka wookade grönsaker med lis och det var jätte gott! :P

Åkte hem till Fränsta med halv fem tåget, så gick jag och mötte Tei på isvägen när jag kommit hem och sedan gick vi till Coffe. Han hjälpte mig med Fysik läxan och sedan såg vi på tv. :) Gick till Tom och Feliziah en sväng också, där var det läskigt för grannarna hamrar i väggen när man spelar fel musik och kom och plinga på igår. Hjärtat banka rejält och vi blev riktigt skrämd. :p haha

Imorse vaknade jag lite för tidigt. Men nu är jag ju redan vaken och sova behöver man väll inte göra när man är sjuk eller. XD Nä nu ska jag gå ut till bussen. Hejhopp 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: