Nyår i bilder

Man kan ju umgås med folk, men sedan kan man ju undvika att lägga ut bilder på dom! :P haha Jo jag tycker det är jätte roligt att printscrn;a och klistra in bilder i paint, därför jag inte skaffar mig någon egen kamera. Eller något! :P

Där uppe i Hede sa dom inte Nyår som vi (Feliziah och jag och resten av världen?) säger, utan dom säger nIYår. Från Feliziah smarthuvud: Det låter som när man säger Ior. Y:et i nyår är betonat. :)

När vi åkte upp så drack vi ju somsagt lite minttu i bilen också körde vi hänga gubbe :)
Kristian skulle rita en kulle men det gick som det gick, vi såg vad han hade i tankarna. :p


Jag och Feliziah var glaaad! :D


Micke som vi bodde hos och var med! :D


Louise som vi gick till och som fick ha fest. Varje gång man spillde sa hon typ;
Det gör inget jag gillar att ha fest, det är lugnt! :P haha


Oola och Carro :)


Piraten :P Roger Matsson var det tror jag?


Feliziah och Tom är söööta :)


En sovande Kristian, Ämma, Micke och party tillbehör xD




Vårat gäng, eller vi hemifrån xD Höll sig till en början i köket och dom andra satt i vardags rummet, det var lite komiskt när man såg skillnaden! XD








Jerker och Robin :)


Glad Feliziah :D


Jag var glad :D


Louise var brydD? :P


Piraten bjöd på nå starkt? :P


Det kom någon och spillde på Robin, eller pinkade han på sig? :p Men Carro var glad ändå :D


Carro verka ta stryptag om hon som tappa bort kameran, vars nummer jag fåtT :p

Du jag måste få söka igenom dig, min kamera är borta.
Jo visst det är lugnt, jag har hjälpt dig letat!

Alla bilder som Carro är med på är glad! :D






Micke utan mössa? :O


Micke och Tom :D HAHA


Jag var inte beredd :P


Så Feliziah fick ta ett nytt :P


Precis innan tolv slaget, när alla sprang omkring och skulle gå ut så började kameran krångla. :P Jag lyckades ta kort innan linsen öppnats. :P


Sista bilden för nyår :p Michael xD


Alla bilder är ju innan tolv, för vid tolvslaget gick vi ut också fick inte Feliziah till kameran, och vi somna inte förrän sex, så några timmar har vi missat i bilder och minnesluckor. Hejhopp xD

tei

uppdatera bloggen maria! :))

PUBLICERAT DEN 2010-01-19 KLOCKAN 15:30:03
BLOGG: http://teij.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: