Tacos, partaj och tolvslag! :D

Hejsan hoppsan, igår kom Elisabet och Joel till mig, så bjöd Mamma och Olle på tacos till middag, det var riktigt smarrigt. Elisabet har nyss kommit hem från Thailand så fick jag ett fint armband av henne som hon köpt där! :) Efter middagen kom Tei, så sminkade vi oss och sedan tog vi halv åtta bussen till Agnez i Ånge. Här hade vi partaj hela natten och morgonen också för den delen, jag tycker att vi har haft riktigt tur att inte grannarna klagat i alla fall. :D

Vid tolv slaget så stod jag och åtta till med varsin tulpan och sjöng med en enkel tulipan på bemärkelseda´n för Feliziah! Haha, det var skoj! Ni skulle sett Feliziahs min när hon insåg vad vi höll på med :D

 

Jag hade en liten tråkig tid igår också, det var någon som var dum i huvudet ett tag, så vid två tiden gick jag och la mig. Sedan vaknade jag och blev glad några timmar senare. :) Följde med några hem till Mange vid sex tiden och vid halv åtta tittade jag på klockan sista gången innan jag somna på soffan. :P


Idag vaknade jag av att Mamma ringde vid halv ett, kunde inte somna om efter det så jag gick upp till Agnez, plockade lite glas som låg under Agnez balkong och sedan gick jag in och plockade ihop lite. :P Nu ska jag äta lite smörpopcorn och lyssna på lite skön musik, sedan tänkte jag vara snäll och diska. Haha, så olikt mig xD Hejhopp! 8D
FelizZ

:D =D :D =D

PUBLICERAT DEN 2010-01-16 KLOCKAN 17:59:00
BLOGG: http://felizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: