Varit på Boberg

Hejsan imorse skulle jag och alla nior åka tåg till Bobergsgrymnasiet och titta på olika program. Det gick sådär, tåget var först cirka tjugo minuter försenat och sedan när vi kom till Erikslund kunde dom inte åka längre för det var någon ledning som rasat in mot Ånge, så vi fick stå i Erikslund i en timme och vänta och sedan kom det en bussersättning. Kom fram till slut och då gjorde dom om schemat eftersom att vi missat de två första programmen vi skulle titta på. Vi fick titta på det vi var intresserad av, först så gick vi och kollade på Aware. Han som pratade och informerade skrek ut allting, så vi skrattade lite, men han var så på riktigt, skrek ut allting, men det var roligt. :p haha

Sedan åt vi lunch, Jag, Joel och Julia haha J J J, gick till Thairestaurangen i Ånge och åt. Jag åt nå stekta grönsaker med champinjoner och ris, det var riktigt smarrigt! :)


Till efterrätt åt jag Friterad banan med glass och siiiiirap, super gott! :D


Jag är bäst på att knäppa kort :p Julia :)


Julia igen :)


Och Joel :)


Efter lunch så kom vi lite sent, men det gjorde inte så mycket tror jag, men friterade bananen hade fan varit värd lite skäll. :p Vi gick och lyssnade om Omvårdnads programmet, det verkade roligt och killen som pratade var söt. :p haha, det var nästan det enda jag tänkte på. Men programmet där verkade också bra, rolig praktik och små klasser, synd bara att jag inte vill bo kvar i Ånge. :p

Vid ett åkte jag bussen hem och nu sitter jag hemma, har dammsugit på rummet och när jag var klar fick jag för mig att flytta soffan så då gjorde jag det, nu blev det ett helt dansgolv på rummet, eller nästan, tomt blev det i alla fall, ser lite tokigt ut men aja. :)

Nu ska jag fixa mig och sedan åka iväg till Ånge. Hejhopp 8D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: