Datastol

Jag har tänkt köpa en datastol tills jag flyttar hemifrån, nu sitter jag på sängen i mitt rum. Men när jag flyttat hemifrån så använder jag förhoppningsvis skrivbordet. :P En sån här datastol är det jag vill ha. :)


Men tänkte att jag skulle ju lika gärna kunna skaffa en begagnad och om det är nå fel på låtsas skinnet byta till något fint tyg. Så nu har jag en liten fråga till min sy kompis Agnez. :p
Tror du det går? :)


Nu såg jag på beskrivningen att det inte verka vara låtsas skinn. Såhär står det på Ikeas hemsida; Klädsel, sits: Genomfärgat spaltläder från nötboskap, med präglad och pigmenterad yta.v Konstläderdelar: 100% bomull, 100% polyuretan. BUHU va hemskt. Är det värsta djuret jag suttit på? Nu blev jag fan less, Kenny har en sån stol. Blä!

Nu ska jag leta reda på nå annan stol. :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: