Bild, vår(?)show och tvätt :P

Hejsan, idag som inte är idag egentligen eftersom att klockan är över tolv men det blir så jobbigt att skriva på nå annat sett, har jag varit på skolan. :) Imorse hade vi Matte prov och det gick super bra, jag hade inte tänkt att det skulle gå så bra men det var lätta uppgifter som tur var! :D 

Vi hade bild idag också, det var skoj, jag och Tei satt och rita massa tok. Nä då, jag rita hjärtan som jag ska göra som tryck på en tröja och hon ritade en fin bild om hur vi såg ut i helgen, den kommer upp framöver. :)

Vid två tog jag bussen till stan, har varit med Heidi. Vi har haft massa problem med bussar, det har varit snökaos, första gången vi skulle åka fick vi vänta i en halv timme och under den tiden skulle det gått tre bussar, men tillslut kom det i alla fall en buss. Andra gången väntade vi också i en halv timme och det skulle gått tre bussar men då kom det ingen så vi fick gå in till stan från Agnez brors lägenhet som Heidi sover i. :P

Jag var och tittade på Feliziahs skolas vårshow vid sju, med Robin, Tom och Heidi. :) Det var riktigt skoj, roliga uppträdanden och så, men jag funderar över en sak Filip sa; Vårshow? Det är ju mitt i vintern. :p haha

När showen var klar åkte vi på max och åt, jag åt en go fisk burgare men strips och smält ost dipp. :) Sedan jag kom hem har jag vikt tvätt, pratade nämligen med Mamma tidigare idag om att köpa ett wii spel och att jag skulle vilja tjäna pengar så sa hon att hon har ju en full tvättkorg hemma men att jag aldrig är hemma. Så nu tänkte jag passa på att vika allt fint och lägga det på bordet tills hon vaknar imorgon. När jag jobbat mig igenom halva högen så hittar jag ett otrevligt skitigt plagg och sedan inser jag att hon menade en tvättkorg med tvätt som ska tvättas, inte vikas.. Usch och blä, nu har jag tvättat händerna och ska gå och lägga mig, eller hitta nå annat att fördriva tiden med! :D Hejhopp :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: