Är hos Lina i stan, sjuk.

Godmorgon! :) Igår tog jag kvart över tio tåget från Fränsta till Sundsvall. Sedan tog jag en buss till min kusin Lina. :) Lina var inte så pigg, lite bakis, så vi lyssnade på lite musik, såg på lite tv och sedan gick vi och la oss.

Jag gillar inte
Linas alarm klockor på morgonen. JAG HATAR DOM. Inte för att jag har svårt att somna om eller något, jag tycker bara att dom låter så jävla högt. Själv har jag en låt som börjar lite lugnt, nämligen Alison Krauss - When you say nothing at all. :P

Jag har ganska nyss klivit upp, höll på att svettas ihjäl i sängen. Sitter och hostar och har mig och snoret rinner som bara den, tror jag har feber också.. Jag är faktiskt sjuk på riktigt. :/ Nu äter jag ett glas youghurt med nå konstiga flingor. :P

Är det normalt att man får typ lock för öronen när man är sjuk? Jag har aldrig haft det förut men nu känns det riktigt konstigt. Och gör lite ont..

Nu ska jag gå och snyta mig som jag gjort hundrafurtioelva gånger sedan jag vakna kanske, och det är väll en furtio minuter sedan. :p haha. Hejdå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: