Varit på drakborgen :D

Hejsan, imorse när jag vaknade var jag på världens sämsta humör. Det är helt sjukt att en dröm kan göra en så ledsen och arg! :/ Såg på lite barnprogram och var med Tilde så blev det bättre. :)

Jag, Emma, Tilde och Ludvig åkte och hämtade min moster Fia och sedan åkte vi till Birsta och drakborgen, det är värsta lekpalatset. Har haft riktigt roligt där, sprungit runt runt och åkt massa rutshkanor med Tilde. Åt även lite polka och cola glass och till lunch en räksallad, mums! :)

Efter en dag på drakborgen var jag trött trött också lite mer trött. :P Låg på soffan och höll på somna och sedan bad Emma mig bada barnen, det var skoj men mycket blött, haha!

Tilde kom nyss in och sa; Borde inte vi gå och lägga oss nu? Så sa jag att jag tänkt vara vaken ett tag till, så sa hon; Men kan inte du slå på en film åt mig. Visst gjorde jag det åt sötungen! <3

Berättade för henne att jag tänkte åka hem sedan men att vi kunde ses någon annan dag så pekade hon bredvid henne i sängen och sa att jag fick sova hos henne. Så berättade jag att jag ska göra läxor imorgon men att vi kunde ses någon annan dag, Å va glad jag blev att det inte vart nå lessna miner! :)

Tänkte åka natt tåget hem till Fränsta så jag är hemma halv tolv. Ska träffa Tei och hon ska sova hos mig :)

Nu ska jag ta en liten kopp kaffe med massa socker så jag blir pigg, Hejhopp! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: