Varit på dans :)

Nu är jag hemma från dansen som skolan haft i Erikslund, eller jag har varit hemma en stund, kände för att dansa lite kyckling dans med Mamma och Olle när jag kom hem :P Det var lagomt roligt på dansen :) Kycklingdansen var grymt kul :p haha. Du du du du du du DU du du du du du du DU DU DUDUDU :P Tiden gick riktigt snabbt där så det borde ju betyda att jag haft det kul :)

Jag kände mig så fiin när jag åkte iväg på dansen, lockigt hår har jag :)
Bad Mamma knäppa kort.. Jag fick typ tre ansikten xD


och ett litet finger i vänster hörn :P haha


Jag kände mig finare i verkligheten i alla fall, och det är väll bra :):P

Nu ska jag titta runt lite på blocket, tänkte försöka hitta en digital kamera att önska mig i födelsedagspresent, har nyligt insett att jag fyller år om en vecka och en dag :) Hejhej :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: