Varit en sväng till skolan :P

Jag gick iväg en sväng på skolan förut för att hämta ett papper som låg i skåpet. Mitt headset fungerade som det ska när jag gick. Jag höll på att få en chock när jag klev utanför dörren och hörde musik som spelades i både mina öron. Det fungerade även på hemvägen, nu håller jag tummarna för att det ska fortsätta vara såhär. I vanliga fall fungerar bara vänster och ibland bara höger. :p haha!

Jag var in och hejjade på Coffe som städade fysik salen och sedan gick jag till bibloteket och pratade med biblotikarien om barnböcker och om att det knappt finns några som är skriven så Mamma björn kan laga stolen medans Pappa björn lagar gröten. Jag frågade även om hur man skulle gå tillväga om man vill släppa olika böcker och hon berätta massa smarta saker.

Nu sitter jag hemma och ska strax läsa lite engelska, behövde bara skriva av mig lite först för jag vart så skriva barnbok entusiastisk. :p haha. Hejhopp 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: