Var i stan igår, sovit idag :P

Hejsan igår var det Torsdag, på morgonen när jag vaknade hade jag ont i huvudet så jag åkte inte iväg till skolan. Tog det lugnt och klev upp vid tolv någon gång. Sedan åkte jag två bussen med Feliziah och Tei till stan. :)

Vi gick först på skämtsaker och barnvagnar för Feliziah skulle köpa något fint glas till Tom som fyllde år. Vi testade häftiga glasögon även idag. Här är Tei i ett par :P


Sedan tog vi en buss ut till Birsta och åt på Mcdonalds. Jag åt en äppel paj till förrätt och sedan lökringar och strips med garlic sås. :) När vi ätit klart gick vi på Panduro, där hittade jag en häftig ring som man enkelt kan sticka saker med och sex stycken garnystan. Köpte det för att göra benvärmare. :) Gick på Lagerhaus och där såg jag massa häftiga saker som vanligt men pengarna var slut. :p Feliziah pillade på en haj som hade en människa i käften och när den börja röra sig skrek hon, sedan skratta vi xD haha, det var kul! :P Hajen ;)


Åkte hem med tjugo över sex bussen. Jag började använda den där grejen för att sticka ett par benvärmare, det var skoj och gick bra. När jag kom hem vid halv åtta fortsatte jag och sedan satt jag och sticka hela kvällen/natten. Tänkte när Mamma gick och la sig vid tolv tiden att jag bara skulle sticka en färg till så jag använt alla och sedan avsluta men det blev en färg till och en färg till och sedan tänkte jag att det var lika bra att göra klart den! :P haha. Klockan hann bli kvart över två innan jag var klar, och halv tre innan jag kom i säng. :p

Benvärmaren blev snygg tycker jag
, synd att det blev lite löst där lila möter grönt men annars är jag hel nöjd! :D Vad tycker du? :P


Idag har jag sovit, har mag/mensvärk och fortfarande ont i huvudet. :/ Vaknade någon gång vid halv fyra och då hade jag femton sms att läsa igenom från fyra olika personer, det är skoj att vakna och veta att man varit saknad. xD

Nu ska jag klä på mig ordentligt sedan gå över isvägen till Tei och sedan ska vi åka massa skoter! :D Hejhopp!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: