Utkast: Feb. 4, 2010

Hejhopp! Igår kväll så var jag hos Agnez, det var riktigt skoj. Vi drack lite, lyssna på massa musik, spelade sanning å konka och jag har aldrig. Jag hade ju tänkt gå hem till Emma och sovit, men det var någon som fick konka, så fick jag en puss och sedan blev jag sugen att sova över hos Agnez! :D haha

Imorse klev jag upp och sprang iväg till tåget så jag hann i tid till skolan. Hade slöjd första timmen, det var kul för idag gick det bra att nåla och det blev så fint och rakt! :D

Hade fysik idag, vi hade någon skapligt rolig genomgång om atombomber och att uran atomerna slår på varandra och så. :p haha. Sedan hade vi någon genomgång inför nationella provet, det var inte så jätte kul men jag åt lite choklad brago kex och då vart det roligare! :P

Har haft en hemsk träningsvärk idag, hade det igår också, kan knappt gå normalt också har jag ont i bröst korgen och axlarna. Hade gympa sista timmen, så spelade vi handvoll, det var kul och jag skrek på som vanligt, Hejja hejja, alla andra är typ tyst. :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: