I Fredags var det skoooj :) Igår Lördag åkte jag till stan och idag har jag stannat kvar :)

Hej i Fredags hade jag riktigt kul! Först satt jag, Feliziah och Joel hos Feliziah, drack lite goda frukt drinkar och lyssna på musik. Redan efter första drinken blev jag snurrig och sedan var jag det hela kvällen, vet inte om det var sån super bra sprit den där som jag hittade i en flaska hemma efter en fest. Men den funkade :P När klockan blev elva och man ska vara tyst i lägenheterna ringde jag Mamma och bad henne skjutsa oss till Ted i Ljunga. Där var Robin och Ted, drack lite där och sedan bestämde vi oss för att vi ville åka till Jon. Ringde Pappa och bad han skjutsa oss till Jon, där var det roligt, vi snurrade flaska och körde sanning och konka också körde vi jag har aldrig. På slutet av natten sjung vi huvud, axlar, knä å tå också sjöng vi klappa händerna när du é riktigt glad. Haha!

Feliziah och jag köpte pizza, i pizzans dricka kyl stod det nå
Ramlösa flaskor som önskade en God helg, det blev det :D


Frukt drink :)


Jag och Feliziah är jävligt rädd för deras grannar, ibland spikar dom i väggen när man spelar musik, och ibland har dom knackat på, tror vi, men vi vågar inte öppna för det har varit i mörkt i trappen. Så i Fredags satte vi upp en lapp för att berätta att vi inte öppnar om det är svart i trapphuset. :P haha


Joel och Feliziah :) Feliziah hittade en nalle som hon myste med hos Ted ;)


Ljuslykta som såg himla häftig ut i Fredags ;)


Vid tre tiden bestämde sig Feliziah för att hon ville hem till Fränsta, det fanns ju ingen skjuts så Jag, Feliziah, Joel, Robin och Ted började gå. När vi kom till Teds hus sa Feliziah att hon ville gå in och värma benen, medans Ted och Robin lagade mat somnade både Feliziah och Joel på soffan. Jag somnade vid halv åtta, det var trångt men ändå lite mysigt att dela fem stycken på en liten soffa och en liten normal stor säng :P haha

På Lördagen hade jag huvudvärk och hade lite ont i magen, men efter en sån kväll kan jag lätt betala ett sånt pris :D Ringde Olle så fick han komma och hämta mig och skjutsa mig till Fränsta. Olle var så snäll och bad mig prata in mot rutan, han tyckte att jag luktade.. haha

Kom hem och borstade tänderna och håret, kollade i väskan och då insåg jag att jag hade ju frysta jordgubbar i en liten kartong i går, det var kletigt och äckligt i väskan, lite blodrött på sminkväskan och glasögon fodralet, men jag överlever :p

Tog ett tåg till stan. När jag gick från tågstationen till buss stationen så tog jag en liten väg som jag inte brukar gå också såg jag värsta lilla affären. Där sålde dom ekologiska skit snygga och häftiga saker. Tvålar, ljushållare, lampor, bord, olika instrument gjorda av snäckor och liknande, jaa dom hade massa häftiga saker. :D
Jag köpte tvätt nötter som man ska använda istället för tvättmedel och sköljmedel i tvättmaskinen också köpte jag en sten som ägaren ska bli lugn av som jag tänkte ge till Mamma. Köpte även en vit plast kasse som det står "dance as though no one is watching you. love as though you never been hurt before. sing as though no one can hear you. live as though heaven is on earth." på. Också köpte jag en natur tvål som dofta vanilj och några bekymmersdockor som man ska berätta sina bekymmer för, sedan låta dom ligga under kudden under natten så tar dom hand om ens beymmer :)





Åkte ut till Birsta och gick på Lagerhaus, köpte en snygg tvålkopp som jag tittade på sist jag var där, det är en anka som sitter i ett badkar och i badkaret ska tvålen ligga :) Köpte även en tvålpump i form av en anka och femton små ankor som man lägger i frysen och har istället för isbitar, kom på att det kan vara smart och ha, för som i exempelvis coca cola är det inte alltid man vill ha is som smälter så det blir vatten, typ :)









Gick upp på coop och köpte en räkmacka, det var fullt med räkor på den, den var ganska god. Hellre för mycket än för lite majonäs på räkmackan men på den här var det verkligen hur mycket majonäs som helst, en centimeters lager kanske över hela mackan :P Jag lyfte bort räkorna och grönsakerna sedan tog jag bort lite majonäs och la tillbaka räkorna så gick det att äta. :)

Tog en buss till navet och sedan en hem till Emma. Åt älgkötts wok när jag kom hit och sedan gjorde Tilde och jag pärl halsband och jag gjorde ett fint armband i gult, grönt och rött :)

Sov här och det blev en tidig kväll, gick och la mig vid nio någon gång, kände mig inte så pigg igår :P

Idag har jag varit här hos Emma, Tilde och jag har målat med vanliga pennor, blås pennor och magiska pennor som ändrar färg när man blåser med en vit blåspenna på dom, kul kul! :)

Har lite ont i huvudet idag, har haft det hela dagen, det är inte så roligt, men nu ska jag bjudas på låtsas mat. Tildes farmor och farfar kom nyss med nå glas och bestick som hon kan ha till sitt lilla kök, och dom måste ju provas :) Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: