Erikshjälpen, övningskört, EN ROLIG LÄNK! Pluggat i onödan och pluggat mycket.

Igår någon gång på dagen så gick jag på Erikshjälpen. Där hittade jag en ful svart klänning i barnstorlek som hade ett himla häftigt silvrigt blommönster på sig, så det köpte jag och ska göra en lampskärm av! :) Köpte även två tyg bitar som jag ska ha på skolan när jag syr en tröja. Också hittade jag ett riv järn och sex glas. Det gick på 105 kronor alltihop! :)

På kvällen fick jag övningsköra på isen.
Det var riktigt roligt och läskigt, jag sladdade lite också mötte jag bilar, fick panik när jag inte visste hur man skulle stänga av helljuset och fick panik när jag såg en människa. "Det är en människa där, här tänker inte jag köra!" "Hur startar man då?" "Va gör man nu då?" När bilen dog av någon konstig anledning (motorstopp) :P Jag tycker faktiskt att det gick riktigt bra för att vara en av dom första gångerna. :D

Såg Tei var ute och gick när jag var påväg från isvägen så tog jag med henne hem. :p När vi kom hem fick jag lite smått panik för det fanns inget att göra så vi gick ut och gick en sväng. :P När vi kom hem igen visade Olle oss ett roligt klipp från en serie som heter hemlös. Klicka på länken och spola fram till 03:05! :P

Imorse klev jag upp och pluggade till biologiprovet som vi skulle ha och när jag kom till skolan fick jag veta att det inte alls var vanlig dag och att vi inte skulle ha provet idag! :/ Vi har suttit och pratat om någon likabehandlingsplan som tydligen finns på skolan och pratat om kränkningar och mobbning idag.

Sedan klockan två har jag suttit och läst om regnskogen och försökt skriva på redovisningen som jag ska ha. Det går inte så jätte bra och jag blir ganska less. Men nu för ett tag sedan så fick jag äntligen flyt på fingrarna också så ringde det någon och skakade om hela min värld. Som han brukar kunna göra. Så nu sitter jag vid msn och skriver med hårda bokstäver. Jag är lite allt, alla sorters dåliga humör!

Om någon timme kommer Mamma hem med smörgåstårta så då ska jag få äta middag, hon hade gjort några som hon skulle ha med på nå möte så vi ska få det som blir kvar när hon kommer hem. Det är väl dagens positiva :)

Jag har lite ont i huvudet, det har jag haft hela dagen. Funderar på om det kanske är för att jag är så nervös införs skolarbete och stressad hela tiden. Jag har fått svårare att somna på kvällarna också för jag ligger bara och tänker en massa. Det är inge kul! Jag känner mig allmänt negativ just nu så nu ska jag sluta skriva så jag slipper smitta ner er med nå mer negativt. Klicka på länken som jag la till där uppe, den är kul, haha! Hejdå 8/
Alina

Men de va mest äckligt tycker jag, de med Klippet.

PUBLICERAT DEN 2010-02-12 KLOCKAN 17:10:17
BLOGG: http://alinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: