Rosa slingor prat :P

Jag skulle vilja ha håret som jag hade förut, svart med rosa slingor. Samtidigt vill jag det inte. :P
Jag vill liksom ha rosa i håret, men jag vill inte ha svart för då behövs utväxten färgas om hela tiden.
Jag tror inte att det skulle bli så bra med brunt hår och rosa slingor.
Men jag vill ändå ha det så, för det rosas skull.

Det känns lite onödigt också,
att färga och förstöra det bruna nu när jag lagt ner så mycket tid och pengar på att få det naturligt.

Jag vet inte riktigt vad jag vill, rosa vill jag nog.

Nä nu kom jag på att jag kan ju sätta i såna där grejer som man sätter fast med ett spänne i håret.
Rosa slingor.
Det kanske skulle kunna bli bra ändå.
Jag hoppas det. :p

Vad tror du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: