Namnsdag, sjuk, friterat och bingolotto

Jo tack Emma som gratta mig på namnsdagen, det hade jag glömt bort. Min egen namnsdag har tre personer fått påminna mig om, inte bra. :p haha. Lite tråkigt att varken Mamma eller Pappa kom ihåg den, jag brukar ju få en tulpan av Pappa, har jag för mig. :P haha!

Jag har blivit dunder sjuk. På en dag liksom.. Jag skulle åka med Mamma upp till Gimåfors tidigare idag, för hon skulle på nå möte på hembygdsgården. :p Så blev jag snorig innan vi skulle åka, så jag tog med mig en rulle snor papper i bilen. Sedan var det kallt varmt kallt varmt i bilen. Jag har haft feber. Det är jobbigt! :/

När vi kom hem från Gimåfors la jag mig på sängen, så somnade jag och sov någon timme tills Mamma väckte mig och sa att det var mat. Kände mig som en zoombie, eller jag vet inte hur dom brukar känna sig, men seg och trött var jag. Det var gott men jobbigt att äta varm mat, som jag uttryckte mig så har jag feber i munnen. Eller det är liksom där det känns mest. :p haha. Gott var det i alla fall med räkor, qourn bitar, ris och sötsur sås. :)

Har spelat bingolotto med Mamma ikväll, vi vann inget som vanligt men det är ju mysigt när Mamma vill rita på min rygg med fingrarna. :) Jag satt upp och lutade mig mot bordet när Mamma ritade mig på ryggen, så somnade jag. Känner mig onormalt trött. Det är tråkigt för jag har övat som tusan på redovisningen som jag skulle ha imorgon, men just nu känns det inte som jag kommer orka kliva upp. Men förhoppningsvis blir jag super frisk lika snabbt som jag blev sjuk :P haha. Godnatt :)
emmaa

varsågood :D

PUBLICERAT DEN 2010-03-01 KLOCKAN 17:33:21
BLOGG: http://emmam94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: