Hopp, gryta och stadstankar :)

Hejhopp, nu sitter jag på skolan och har so. Har sökt information om regnskog för jag ska skriva värsta talet på tio-femton minuter tills på Tisdag. Tidigare idag hade jag idrott, jag hoppade upp till badhuset med hjälp av kryckorna och det är fan dagens träning, usch och fy vad ont jag får i höger foten och benet, och händerna.. :P haha!

Till lunch fick jag nå bön och lins gryta med ris, det var faktiskt gott! :) När jag var ute och gick på lunch rasten kom jag på att jag kunde använda huvan på jackan som sko, det är ju inte för att jag inte kan gå på foten för att jag använder kryckor, för det kan jag, lite snett. Men jag vill inte ta på mig någon sko. :P 

Nu fick vi sluta tidigare så jag ska väll hoppa upp till badhuset och sedan ha Fredags aktiviteter med Joel och små barnen. Ikväll funderar jag på att åka till stan, hoppas att Feliziah vill följa med mig bara men hon verkar inte ha vaknat än. Haha. Hejåhå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: