HejHejHemsktMycketHej :P

Hejhopp, idag har jag varit på skolan. Tei har knäppt kort på mig och när hon sedan tittar på dom på telefonen börjar hon asgarva, det är då man känner sig snygg! :P haha

Hade musik och slaginstrument efter två. Det var roligt! När jag skulle spela gitarr så skulle en kille förklara för mig, men han kan ju spela och jag kände mig efterbliven. Jag fick spela bas någonting på gitarren. :P haha

Gick på bm garn efter skolan och köpte garn, köpte två rosa, två lila och någon annan rolig grej som ser glittrig ut, det kommer bli snyggt när jag gör benvärmare. :D

Till middag har jag ätit en pizza med tacosås, champinjoner, jalapeno, fefferoni och bearnaisesås :) Sitter hos Feliziah och pluggar till engelska provet som vi ska ha imorgon emellanåt. Nu ska vi ut och röka, Hejhej! 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: