Fredagsaktiviteter kan vara riktigt jobbigt.

Hejsan, idag vaknade jag vid tio, låg och drog mig och myste med katten i sängen en halv timme kanske sedan klev jag upp. :) Jag och resten av skolan är ju ledig idag eftersom att vi var på dansen igår. :)
Åt lite frukost och sedan satt jag mig och fyllde i skoltröjebeställningen.

Åkte upp på vårdcentralen vid ett, gick på apoteket och hämta ut de tredje och sista Gardasil vaccinet och sedan gick jag och fick det insprutat i armen, det gjorde ont, kan inte komma ihåg att det gjort så ont dom andra gångerna. :P Nu har jag bestämt mig för att jag inte vill ha nå mer vaccin insprutat i min kropp. Kände bara att jag ville avsluta det här som jag påbörjat men framöver ska jag nog inte ta nå mer skit. :)

Satte mig i väntrummet och såg på tv en timme och sedan gick jag ner på badhuset också hade Joel och jag Fredagsaktiviteter med småbarnen. Idag var det ganska mycket sura miner och jag tycker det är så svårt när inte alla blir nöjd. Några barn blev även sur när dom förlorade på staffetten och sedan började dom vara dryg också gjorde dom inte som vi sa. Ja det var inge roligt i alla fall så nu ska jag sluta skriva om det. :p Jag frågade några stycken om vad dom tyckt om det här och dom svarade bra och jätte bra, så det är ju roligt :) Hade avslutning idag också, vi fikade chokladbollar och päronfestis. Vill kanske fortsätta, men Joel verka inte vilja det så ska fråga någon annan. Fast jag vill inte ha det på Fredagar i fortsättningen, hellre Onsdag. :)

Joel berättade att han skulle äta friterat ikväll, och friterad banan och grejer, nu vill jag också ha det, så ska gå ner och fråga Mamma vad hon tycker om det förslaget, hoppas hoppas det går bra! :) Hejhopp :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: