Fot prat, skrivit värsta talet och babbel. Jag är trött, sov fyra timmar natten som var. :P

Hejsan, jag kom på att jag inte skrev förut (får man skriva skrev?) vart i foten jag fick ont, jag har inte stukat den eller något. Jag fick ont under trampdynorna framtill. Det gjorde så grymt ont i början men nu känns det bättre, men jag vågar inte riktigt stödja på foten och gå normalt för jag är rädd att det ska göra värsting ont, förut när doktorn klämt på foten så gjorde det inge ont men sedan efteråt så pulserade det och kändes som han fortfarande tröck. Anledning till att jag fick träffa doktorn var väll att han inte hade nå annat att göra. Jag fick först träffa en sköterska men så sa hon att hon kunde hämta någon annan som fick titta på det så kom hon tillbaka med doktorn och en sköterska till, jag kände mig så trevlig med en svart skitig illaluktande fot. xD Dushcade tidigare hos Feliziah, plastade in foten i plastfolie så blev inte lindningen blöt, det var en smart idé som Feliziah kom på tycker jag. :)

Det värsta är inte smärtan på foten, det är den hemska träningsvärken som jag håller på att vilja sova bort hela morgondagen pågrund av. Det känns just nu som jag aldrig mer vill träna, eftersom att jag inte kände att det var jobbigt. Eller nu när jag tänker efter var det fan det, men jag kommer inte ihåg att jag gjorde något som var jobbigt för benen i Tisdags på cirkelträningen. :P

Vid halv tio åkte jag hem för jag skulle skriva ett tal tills imorgon. Hade tänkt skriva om pojkar och flickor och olika uppfostran sedan starten och konsekvenser till detta, men så visste jag inte riktigt vad jag skulle skriva och kom på att jag kunde skriva om hon som fått upp mina ögon för detta. Lady Dahmer som skriver om så grymt mycket intressanta och vettiga saker! :)

Nu är jag klar, och det känns riktigt bra, talet blev lite långt, en halv minut för långt när jag tog tid men det blir nog bra ändå, hellre för mycket än lite tror jag kan vara bra. Slutet på talet är fint; Det finns fler smarta åsikter som Natashja har, men skulle jag ta upp allt så skulle vi sitta här i flera dagar så därför är mitt tal nu slut, tack för att ni lyssnat! :)

Nu ska jag fixa mig för natten och sedan gå och sova i en nybäddad säng, förhoppningsvis har det blivit lite varmt på mitt rum när jag går och lägger mig, slog på elementet när jag kom hem. Mamma stod och skaka när hon hjälpte mig byta säng kläder tidigare ikväll. :p haha. Det känns som jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, hjärnan går på högvarv, men jag behöver sova lite om jag ska kunna lära mig ett tal på 1152 ord, eller det kanske inte blir så många ord, men förhoppningsvis kommer jag ihåg allt jag vill berätta om. Vi får ju bara ha typ fem stödord.. Men jag klarar det nog! Just ja, sängen var det ja Godnatt 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: