Boxning, ätit massa godsaker, haft bild :)

Hej igår var det Tisdag, då hade jag engelska prov. Det gick nog ganska bra, lite tråkigt att allting bara blivit ganska bra nu på slutet, men det är nog för att det var för mycket.

Hade boxning de sista timmarna, det var ganska skoj. Kände mig lite dum för nästan allt jag gjorde skratta Tei åt men det var kul ändå. :)

Efter boxningen gick jag och solade, låg vaken och tänkte men kunde inte riktigt få någon ro i kroppen. Lyckades tydligen somna ändå och när solariet stängdes av och blev svart vaknade jag och fick lite panik. Men insåg att jag låg i ett solarium och sedan blev det bra. :P Gick och bytte om och sedan hade jag vattengympa. Det var skoj, Anna har bytt ut musiken och det är några bra låtar som jag sjunger med i nu! :) haha. Jag vägde mig också och nu vägde jag ett kilo mindre, det här är roligt! Anna frågade om jag växt på längden och Faster sa har du gått ner i vikt? Ja svarade jag lite chockat så sa hon det syns. Leendet jag hade efter det heter duga! :P

Efter vattengympan testade jag min hårtork, den funka bra. Det var kul :) Sedan gick jag ner till Feliziah, där var Robin och Ola också, vi hade en tjockis kväll, till middag åt jag en pizza bit som var kvar sedan dagen innan, sedan åt vi bullar, kakor, chips chips och lite mer chips med dipp! :D haha



Imorse vaknade jag och kände mig jätte pigg, kollade på klockan och såg att det var tio minuter tills alarmet skulle ringa så jag la mig en stund till. Sedan blev jag ännu tröttare och snozade alarmet till åtta någon gång. Klev upp och klädde på mig och sedan la jag mig på sängen och övade på biologin. Åt frukost och sedan åkte jag iväg till skolan.

Har haft bild idag, jag kom på ett nytt tryck som jag ska göra och trycka på något linne. Det ska stå Lets have fun på den också ska den vara i lite olika glada färger! :D

Hade biologi prov sista timmen, det gick sådär, får ju säkert godkänt men jag hoppas på Vg. Det var inte alls frågor som jag trott skulle vara med, jag kunde liksom allt annat. :P haha

Nu sitter jag hemma, insåg när jag stod vid skåpet och skulle gå hem att nu har vi inge prov att plugga till. Det känns sååå skönt, vi har ju ett framöver, men det är inte så man måste plugga just nu så idag ska jag nog ha en plugg fri dag! :D:D

Nu ska jag kika runt lite på internet och sedan ska jag prata med Mamma om vad jag ska ha med på friluftsdagen vi har imorgon. Tei, Joel och jag ska ut och fiska, det vill säga sitta och fika förhoppningsvis i solen på en is hela dagen! :P haha. Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: