Bild, kakor och Sundsvall :)

Hejsan, idag på skolan hade vi bild. Det var skoj. Jag kom på värsta tröjan som jag ska göra på slöjden, ritade en liten bild på det. :p Det ska vara ränder på längden, stora och inte riktigt raka, kan lägga upp bild på hur jag tänkt mig imorgon. :) Jag såg som vanligt, ut som i dagis på händerna efter att jag ritat med tusch. XD

Jag och Tei tog två bussen till stan, åt ballerina kex med smak av kladdkaka på bussen, dom var hur goda som helst! :D Sedan åt vi även några clementiner och skalade dom till snoppar. :P haha

Träffade upp Feliziah och Agnez i stan också gick vi på Mcdonalds. Jag åt strips med garlic dressing och lökringar. :) Efter det gick vi på Shanti, en peircing butik i stan. Där frågade vi lite om peircingar och han som jobbar där sa att jag kunde göra en till i tungan men att det finns risk för att kulorna ska gå ihop under tungan. Då sa jag men det gör väll inget, det hade väll varit värre om dom slagit i varandra upp till. Så sa han att det kan vara irriterande, får se hur jag gör, men jag känner mig jävligt sugen på att peirca mig i tungan igen, så jag har två! :) Det känns även bra för jag kommer sluta röka då, och jag känner mig inte motiverad annars även fast jag vill sluta. :)

Vi gick runt i lite butiker, hittade lite roliga glasögon på skämtsaker och barnvagnar. Vi var in på Hemköp så hittade jag lite saker i en fyndlåda, fyra små ljuslyktor, två rosa och två svarta och en blå lite spargris som Olle ska få i födelsedagspresent för tio kronor styck. Jag tycker ljuslyktorna var riktigt häftiga! :D

Tei tog sex bussen hem och sedan åkte jag, Feliziah och Agnez till Agnez, så nu sitter jag här, små tittar lite på two and a half men som går på tv;n också väntar vi på folk. Ikväll ska det bli partaj här, fast jag ska gå hem till min kusin Emma vid halv elva och sova för imorgon ska jag upp på skolan. :) Hejdå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: