Äntligen dator :)

Hejsan, jag har inte suttit vid datorn på en vecka och jag har saknat det. Några dagar förra veckan funkade inte internet hemma och i Söndags åkte jag iväg en sväng :) I Lördags åkte jag upp till Gimåfors. Där var min kusin och katten, och massa annan skit men det vill jag inte tala om. Jag saknar katten när den är i Gimåfors. Fast jag bor ju ändå inte hos Mamma men jag saknar att kunna gosa med den när jag är där och hälsar på. I Gimåfors blev två människor as packad och började svamla och såra folk. Främst mig var det meningen att såra. Och jag skiter i ursäkterna dagen efter, jag tror man blir ärligare på fyllan och gillar inte dom mig hatar jag dom! På natten var som tur var min kusin Lina nykter och kunde skjutsa hem mig. Det var ett par killar och hälsa på där i Gimåfors och dom var kära och jag tyckte det var så jävla roligt! :)

I Söndags åkte jag, Jonas, Lina och Putte till Naggen. Vi har åkt båt, fiskat, ätit jätte gott grillat, spelat kort; 500, spelat tärning; 3000, ätit fisk, uträttat våra behov på ett dass och bara haft det riktigt trevligt utan el och rinnande vatten. :) På Måndag kväll åkte vi hem och i Tisdags tog jag, Putte och Lina oss en tur till stan. Putte skulle ha nya skor och sedan gick vi och såg "Bröderna Karlsson" på bio, det var en riktigt rolig film och det var gott med popcorn. :) I stan såg jag en tänkvärd affish också. Det var en fest bild och under den stod det "Överklassen har haft all anledning att fira". Och sedan var det säkert nå parti namn också. Men så är det ju, dom som har det bra ska ju bara ha det ännu bättre enligt våra jävla lagar.

Jag har läst Mandragoras blogg idag
och där hittade jag ett bra och tänkvärt citat som jag vill kopiera och det var så jävla bra så jag tog och gjorde en bild av det i paint. :)


Jag funderar faktiskt på att sluta äta fisk och älgkött
också. Har läst att det finns omega 3 att köpa som inte är gjort av fisk och det skulle ju kunna vara ett alternativ. Det är bara det att jag behöver lära mig massa nya maträtter. De senaste dagarna har jag faktiskt testat Lins salsa med qourn bitar och ris och Bön salsa med champinjoner och spagetti och det har faktiskt varit gott. Jag skulle vilja lära mig mer saker! :)

Såg en annan häftig grej därinne på Mandragoras blogg också. Att man kan sticka saker av plastpåsar. Nu vill jag lära mig sticka också. Fast det kanske skulle kunna gå att använda stick ringen jag har och sticka något med. :)


Nu ska jag se om jag kan hitta något mer att läsa när jag äntligen sitter vid en dator. Ikväll ska jag sitta vid datorn hela kvällen. :D Är hos min kusin Lina i stan och hon ska ut på krogen så jag ska ha det så trevligt här med en dator i min ensamhet. :) Men nu ska jag ta och värma några vitlöksbaguetter. Vi hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: