Trevligt jobb :)

Hejsan, igår fick jag in sex bok så det kändes köng! :) Efter jobbet hämta Lina, mig, Agnez och Tei. Vi skjutsa hem dom till deras tillfälliga sovplatser och sedan åkte vi till Linas kompis Johanna och såg på en ny serie "Human target", den var fan bra och spännande, ska nog fortsätta följa den, kan ju försöka :)

Idag vaknade jag vid halv tre! Sjukt sent tyckte jag det var och sjukt less blev jag för att jag inte vaknat innan. Och när Linas telefon ringde där vid två blev jag så jävla arg och tänkte låt mig sova för fan. Inatt ska jag inte ha telefonen på ljudlöst i alla fall så jag vaknar vid två och har en åtta missade samtal. :P Jobbet börja halv fem och idag fick vi chips och godis och dricka och beställa mat från biteline. Rena lyxen, ingen tråkig helg direkt :) Fick tyvärr bara in två bok, varav ett var ombok så det räknas typ som ett halvt bok. Men imorgon tar jag igen det hoppas jag :) Nu sitter jag hemma hos Lina, hon är ute och åker så Agnez är här och hälsar på. Vi har suttit här och läst massa intressant i någon timme nu. Men nu ska vi ut och ta lite luft. Hejhopp =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: