Andra dagen på skolan :)

Hejsan, igår kväll kom inte Lina och Putte hem till mig och spela super mario så dom ska komma ikväll istället, eftersom dom inte kom igår fick jag ju lov att hitta på nå annat så jag for upp till Getberget och där var Jonas, Robin, Feliziah, Tom, Jon och Kristian, dom höll på grilla och det vart en helt okej trevlig kväll :)

Imorse vakna jag av att Tei ringde mig, tjugo över sex och vid halv sju går bussen några minuter från mig. Sprang ner, tvätta mig hur snabbt som helst och borsta tänderna och sedan koka jag gröt och tog med mig med lite sylt och mjölk i en burk med lock. :P haha. Jag hann med bussen i alla fall som tur var! Minns inte ens att alarmet har ringt och det skulle det ha gjort vid halv fem :S

Idag har vi pratat om regler och skrivit en liten förklaring av oss själva på engelska. Till lunch fick jag någon vegetarisk sås med makaroner och det var fan gott, positivt med god mat :) Efter lunch har vi haft två svenska uppgifter och nu har vi slutat typ en timma för tidigt för vi blev klar med det som skulle göras. Tei och jag sitter och lånar skolans datorer och nördar. Nu ska jag ta och läsa lite bloggar och sedan ska jag dra ner på Cubus och titta på och förhoppningsvis köpa ett par svarta mjuka byxor jag tittade på igår men inte hade nå pengar med mig till och kvart över fyra går bussen hemåt :) Hörs haj!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: