Viskan nationella prov och drygjävel prat.

Hejsan, i Onsdags kväll blev det inge mys. Jag åkte till växthuset och satte upp massa koppar på bord. Till middag bjöd Olle på pizza på Shish och på kvällen gick jag till Feliziah och Tom en sväng och hälsa på. :)

Igår var det Torsdag. Jag hade slöjd och gjorde klart mitt förkläde. Orkar inte lägga in nå bilder eftersom att datorn är så grymt grymt seg. :P Men det är grönt med texten "världens bästa kock" i olika färger och ett rött nackband. :) Vid sex tog jag bussen till Viskan och var med Jim. Det var inte så jätte roligt emellanåt eftersom att det finns en riktigt dryg människa som gillar att säga dumma saker som jag blir ledsen av. Överlevde kvällen i alla fall men det känns inte som att jag är så sugen på att vara där någon fler gång. Det blir liksom inge roligt om man hela tiden ska sitta och skrika av ilska och sorg innombords. :/ Jag somnade vid två någon gång och sedan vid fyra vaknade jag och var vaken en-två timmar.

Imorse kom Mamma och hämta mig i Viskan. Åkte hem och åt frukost och sedan gick jag iväg till skolan. Skrev nationella prov i matte och det tyckte jag gick bra med tanke på hur dåligt jag sovit. Efter nationella provet som var i åttio minuter fick vi ha lunch och slippa idrotten så vi hade rast från 10.30 till 12.30 haha :P Jag sov en timme i en soffa i spegelsalen. Hade so lektion sedan, vi hade genomgång om istiden, vittring och erosion, men klassen var så okoncentrerad så vi fick sluta halv två, en halv timme tidigare. Tror det berodde på att vi hade en två timmars lång lunch rast som det var så stökigt, man blir så slapp liksom. :P Jag kände att det var hur skönt som helst att sluta tidigare för jag var hur trött som helst.

Gick ner till Feliziah och Tom, plockade årets första tussilagosar och gav till dom. Tog en rök och prata om vad som hänt i Viskan och sedan gick jag hem. Gick och la mig direkt när jag kom hem. Somnade vid halv tre och vaknade vid halv sju. Känner mig inte så mycket piggare men det kommer kanske. Funderar på om jag ska stanna i Fränsta ikväll eller åka till Ljunga på partaj, ska inte dricka något i vilket fall för Olle har slagit vad med mig, inte för att jag tjänar något men han skulle också vara nykter. :P Vill åka till Ljunga för det är flera kompisar som ska till Kristoffer men hon som varit dum och dryg alla/de tre senaste gångerna jag träffat henne ska dit. Så jag känner att jag kanske blir helt förstörd av det. Får se hur det blir. Anledningen till att hon är så dryg är för att hennes kompis gillar samma kille som mig. Och hon vill nog att jag ska förintas eller något. Men hon har nästan lyckas knäcka ner mig psykiskt i alla fall.. :P Aja nu ska jag äta middag, Mamma har gjort Wokat! :D Hejhopp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: