Tankar, linne och fysikfittvikare :P

Hejsan, inatt kunde jag inte somna, låg och tänkte och vred och vände på mig från klockan elva till fyra-fem, då gick solen upp så det vart för ljust i vardagsrummet där jag tillfälligt har sängen. Så jag tog med mig sängkläderna och gick ner och la mig på rummet. Lyckades inte somna direkt där heller. Katten kom och gosade med mig fyra-fem gånger inatt också. Jag tror hon gillar mig ganska mycket. Har bestämt mig för att flytta till Pappa nu men ska göra det när jag får tid. Funderar på om jag ska ta med katten eller om det är dumt mot henne eftersom att hon har ett liv här, känns även dumt att bara lämna henne. :/ Inatt kom jag även på en massa saker som jag ska sälja på blocket och till fyndlagret, också kom jag på att jag ska ha loppis i sommar i pappas källare, för vi har så grymt mycket loppis saker som bara står och samlar damm där nere. :P

Imorse klev jag upp ändå, tänkte att jag i alla fall skulle gå på slöjden men stod ut hela dagen. :)
På slöjden har jag börjat sy ett linne och idag fick jag ihop framdelarna.
Såhär ska det se ut typ, fast inte lika paintmålat :P haha


Hade fysik prov idag. Läraren som vi har, en vikarie kom tio minuter sent. Jag sa att jag hade några frågor innan han delade ut proven och han sa att han inte hade tid. Sedan fick vi proven och jag sa att jag hade några frågor och då sa han redan? Så sa jag; Ja jag sa ju det innan. Men då hade han inte tid för han skulle gå och äta lunch för han hade inte hunnit göra det. När han kom tillbaka sa jag att jag hade några frågor, då sa han att det kunde inte han svara på. Inte när jag fått provet. Jag visste inte om jag skulle skrika eller gråta, men han bryr sig inte om andra så jag sket i att säga något. Han lät oss ta hem proven eftersom att vi inte hann klart. Så ställde jag några frågor, men det kunde han inte svara på eftersom att vi fått proven typ! DAMP!! Jag gick till läraren vi ska ha egentligen och förklarade vad som hänt och sedan fick jag svar på mina frågor. :)

Efter skolan gick jag ner till Coffe han har hjälpt mig med fysiken, han förklara så bra. Jag fick testa mäta strömmen i nå batteri som han hade och så mycket som jag lärt mig ikväll har vi inte lärt oss på alla timmar tillsammans med vår vikarie. Det känns bra ändå, nu har alla pusselbitar fallit på plats typ! :)

Nu sitter jag hemma, ska strax gå och lägga mig tror jag, känner att jag behöver soooooova! Godnatt 8)
Magister Lollo

EHHH??? Ta hem proven? Vadå oseriöst!!!!

PUBLICERAT DEN 2010-04-29 KLOCKAN 21:49:13
BLOGG: http://magisterlollo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: