Viskan, barnvakt och nervös :P

Hejsan, i Fredags åkte jag till Viskan. Det blev inte riktigt som jag förväntat mig men till en början riktigt bra ändå. Det var partaj och Feliziah, Agnez och Tom med flera kom senare. Hade en ganska skön kväll/morgon. Gick aldrig och la mig där i Viskan men vid åtta någon gång på morgonen kände jag mig helt slut också kom jag på att Mamma var påväg hem från Gimåfors för att jobba så jag ringde henne så kom hon och hämta mig. :)

När jag kom hem åt jag en macka och sedan gick jag och la mig. :) Sov i tre timmar och sedan gick jag upp, tog med mig frukost och satte mig på ett tåg till Sundsvall. Åkte till min kusin Emma. Vid fyra gick jag ut med Tilde och Ludvig i syskonvagnen. Vi gick till olika lekparker också gick vi på en mataffär och köpte bananer som vi satt ute i solen och fikade. Det var en jätte skön stund ute, kom in vid sex tiden. :)

Var barnvakt för Emma och Robin var på middag. Vi såg på två barn filmer och åt massa popcorn och drack saft. Ludde gillade att ha popcornen i saften, det vart kletigt på det mesta. :P Ungarna somnade vi åtta och sedan kom Emma och Robin hem vid nio kanske, då åkte jag ner på navet och köpte en pizza sedan åkte jag hem till dom igen och gick och la mig. :) Somnade direkt.

Igår Söndag sov jag länge, väcktes vid två av att telefonen ringde. Åkte ner på stan och köpte rosa siden aktigt tyg och svart tyg som jag tänkte ha som underkjol på min balklänning. :) Åkte hem med sex tåget.

Igår kväll gick jag till Feliziah och Tom en sväng, där var Ola och Robin också. Vi åt chips och dipp också såg vi på trolleritrick på youtube. :P Gick hem och la mig vid elva. :)

Imorse vaknade jag vid sex, helt av mig själv av någon konstig anledning, kunde inte somna om så jag klev upp. Har sminkat mig och fixat håret nu till morgon, något som jag inte orkar i vanliga fall, men idag efter skolan vill jag vara nöjd med mig själv, jag ska nämligen åka och träffa en kille. :) Är så nervös, fast vi har träffats förut känns det ändå nervöst och pirrigt. :P Nu ska jag gå iväg på skolan. Hejhopp :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: