Träningsvärk, städning och polis.

Hejsan, idag har jag träningsvärk efter gårdagens skotertur. Har riktigt ont i armarna och benen. :P

Imorse vaknade jag upp på Feliziahs och Toms soffa, funderar över när fan jag somna. :P haha. Åt frukost med Feliziah, mackor med ost och flingor och fil. :P Sedan pratade jag med Kristoffer också åkte jag till han och hjälpte han städa. När han skulle skjutsa tillbaka mig till Fränsta stod det några poliser bredvid vägen och han hade precis gasat på för att köra om en bil, det slutade med en nota på 2800. :P När Kristoffer pratade med polisen i bussen så funderade jag över polisernas hattar. Borde det inte vara ganska osmidigt att ha en sån, man borde ju bli kall om öronen, och en dag som denna borde det vara jobbigt när det regnar. :P

Nu sitter jag hos Tom och Feliziah, ska nog strax åka till Pappa och äta middag. Hejhopp :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: