tihi

Jag tror jag hittat en lägenhet den verkar jätte bra :D:P

Månadshyra: 4 950:- Antal rum: 2
Ljus 2:a våning 7 med toppenbra planlösning samt kök med separat matrum?, nya luckor, kyl&frys, nyrenoverat sovrum med parkettgolv. Inglasad balkong+PLUS+PLUS+PLUS+. Nyrenoverad och modern tvättstuga där du har möjlighet låsa under tvättider och vara lugn. Bra väggar mellan lägenheter så grannar stör inte varandra. 5 minuter med bil till city, avgiftsfria P-platser, busshållplats utanför entrén. Lekplats, nära till havet och spår för löpning och skidåkning.

Fri tillgång till bastu, gym, pingisbord, biljard, cykelrum, snickar- och målarrum och solarium (mot liten avgift). Allt detta finns i samma hus på undervåningen.

_____________________________________
uppdatering några timmar senare

Den här lägenheten verkar lite intressant tror jag :)
Lite dyrare med tre rum

Månadshyra: 5 300:- Antal rum: 3
3 rum och kök med balkong, ca 63 kvm uthyres from 20100601 , ev. tidigare

Vafan jag hittar ju flera bra, får ta och titta på det här med familj imorgon :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: