Mys, hatt o baggyjeans! :)

Hejsan, igår åkte vi till Heidi och åt kräft soppa. Det var gott. Sedan gick vi till parken och hade det roligt så vi inte kommer glömma bort det! :P Sedan åkte Feliziah, Agnez och jag till Viskan. Där var det en riktigt dryg fitta som vi tänkte ta motorsågen på. Så vi åkte hem. Jag åkte till Jonas med han, Robin, Micke och Mange. :) Sov skavfötters med en kille inatt. xD

Idag har vi varit ute,
har suttit på toppen av Getberget och haft det så grymt jävla skönt. Det känns som den här sommaren kommer bli ännu mer oförglömligare än år 2007,s. xD Nu sitter jag och Agnez med Feliziah och Tom. Sitter och sjunger och har det jätte mysigt och luktar brand rök. :P Jag har hittat en hatt som jag diggar och ett par baggy jeans. Och jag drömmer om dreads, vill så jävla gärna skaffa det! :) Hejhopp :D
Anonym

brandrök************ ;P;P;P;P

PUBLICERAT DEN 2010-04-25 KLOCKAN 23:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: