Matte, plugg och dator :)

Hejsan, idag på skolan hade vi nationella prov i matte. Det gick bra tycker jag, två uppgifter kunde jag inte men det var g uppgifter så det tror jag inte spelar så stor roll. Man kan ju hoppas. Mvg uppgifterna kunde jag! :D

Ikväll har jag suttit ut och läst lite geografi, men nu tänker jag som så att jag har läst allting så många gånger och kan jag inte något på provet imorgon så är det nog inte meningen att jag ska kunna det heller. :P

Har varit till Feliziah och Tom och lämnat min bärbara dator. Tom ska försöka få någon ordning på den men när jag gick hade det inte nått någon framgång. Får hålla tummarna för att han lyckas snart, skulle bli grymt skönt att ha en riktig dator så jag kan lägga in bilder på bloggen och sånt. :)

Nu ska jag börja läsa en bok om några dagis som undersökts som pojkar och flickor var sjukt olika behandlat på. Sedan blir det förhoppningsvis en tidig kväll, Godnatt 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: