Ledig dag :)

Hejsan, idag vaknade jag vid tolv av ett alarm jag ställt för att komma ihåg ta penicilinet. Låg och drog mig en halv timme, gosade med katten och sms,ade med Feliziah och sedan klev jag upp. :) Agnez skrämde ihjäl Feliziah och mig med ett dumt första april skämt men nu lever vi igen. :P haha

Idag har jag suttit vid datorn ett tag och sedan har jag läst en bok som jag ska läsa till Svenskan, har läst lite engelska glosor och sedan vet jag inte riktigt vart tiden tagit vägen. Jag var nyss på Ica, också såg jag Takida Robert och hans familj, jag känner mig så fånig varje gång för jag har aldrig vågat säga något men idag sa jag Hej med världens lägsta röst när han gick förbi. Han hej hej hejade tillbaka och jag skrattade åt mig själv. :P haha. Nu håller jag på att koka fullkorns spagetti som jag ska äta med älgköttbullar som min snälla Mamma gjorde till mig häromdagen. :)

Just ja, idag fick jag en påsk peng av Mona, också fick jag ett påsk ägg med fem trisslotter av Mamma. Fick även en  liten dvd med skärm av Mamma som hon vunnit på några lotter vi fick sälja från skolan. :) Också fick jag en påse med påskgodis och en peng av min kusin Anna. :)

Nu ska jag plinga klockan, ska ta och äta nu, Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: