Kul :P

Hejsan, igår kväll hade jag det kul. Var hos Feliziah och Tom. Vi kollade på roliga klipp på youtube och jag vet inte riktigt vad klockan var när jag somnade på deras soffa. Men det kändes som jätte mycket. :P

Imorse vaknade jag vid halv åtta första gången. Såg att jag hade massa sms i utkorgen som inte kommit fram. Så jag stängde av telefonen och slog på den igen. Svarade på en söt människas sms och sedan fick jag ett svar tillbaka och ett till :D Snacka om att bli glad för ingenting. :P haha

Vid ett bestämde jag mig för att kliva upp på riktigt. Så nu sitter jag hemma och äter frukost. Funderar på vad jag ska göra ikväll. Jag vill så gärna träffa en människa, men jag vet inte om han vill träffa mig. :P haha. Hejdå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: