Handlat och inte varit någonstans :)

Hejsan, igår var det Söndag. Då åkte jag med Pappa och min kusin Anna till stan. Vi var på vårmässan. Sedan åkte vi ut till Birsta och jag köpte mig ett par baggy jeans och en ny tunn jacka, en gul! :) Köpte även två par röda tights och ett par nya jeans shorts, tänkte att det kommer jag ju behöva till sommaren. :) Köpte även trosor i ekologisk bomull på hm och på vårmässan köpte jag fyra par svarta strumpor gjorda av hampa! :)

Igår kväll åkte jag ingenstans och var inte med någon och vi gjorde ingenting. Sedan imorse fortsatte jag vara i ingenstans med ingen och göra ingenting. Vi var ut och fiskade på dagen också, jag och ingen och hans kompisar, det var kul men riktigt blåsigt! :P Har även hunnit med två glassar, två sandwichar! Nu sitter jag hemma, har nyss ätit pannkakor med glass och sirap. Men nu behöver jag göra lite skolarbete, Hejhopp :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: