Idrottsgårdag

Igår så hade jag fullt upp hela dagen och på kvällen när jag kom hem till min kusin Anna för jag fick lust att sova där så läste jag i tidningen också stod det i mitt horoskop, något i stil med Du hoppar från det ena till det andra idag och kan nog må bäst av att ta det lite lugnt. :p

Var på skolan igår Torsdag, hade syslöjd på morgonen och det var roligt som vanligt, jag gillar verkligen slöjd. :) Till lunch så var det Tacos och det var mumsigt. :) Hade idrott vid tre, vi kastade freesbee och det var riktigt kul, passade först emellan oss bara några stycken och sedan hade vi lag också så spelade vi mot varandra med mål och så. :)

När vi slutat runt fyra så gick Jag och Nathalie på vattengympa, Elisabet var där också och det var roligt. Jag, Nathalie och Jennifer åkte med tjugo i sex bussen till damen som jag brukar klippa gräset hos, så klippte jag gräset där sedan gick vi hem till mig och Pappa. Nathalie och Jennifer fick laga mat och jag såg på tv, det är schysst va, nä inte direkt men dom överlevde ju. :p Vi åt makaroner och köttbullar så det var ju inte så jätte invecklat. :p Haha. Vid halv åtta åkte vi in till Fränsta för åtta började min kusin Annas gympa. Det var jobbigt igår också, men jag kämpade på, på det mesta. :p Orkade ju mer än förra veckan i alla fall, eller kände mig mer motiverad. :) Efter gympan så åkte jag med min kusin Anna hem till henne också sov jag hos henne. Läste lite när vi kom dit och sedan somnade jag runt tio(!!). :)

Idag är det Fredag, jag tycker om skolan på Fredagar, inte för att jag har så mycket emot den andra dagar, men just Fredagar går så jädrans snabbt. Vi har samling på morgonen sedan har vi språk, svenskengelska för min del, efter det har vi matte och sedan har vi idrott, efter idrotten är det lunch och sedan har vi två dubbeltimmar med musik och det är så härligt att avsluta veckan med rolig musik. :D
På idrotten idag så hade vi terränlöpning, DET VAR JOBBIGT. :) För att få Godkänt så ska man springa 2,5 kilometer på 20 minuter och jag sprang/gick/joggade på 19 minuter och 45 sekunder, vad jag är lycklig för att jag inte sprang i 16 sekunder till. :p Haha :)
På musiken fick vi först lyssna på lite musik som Olina önskade. :) Sedan fick vi öva lite på Rocking all over the world och den sista halvtimmen ungefär så fick vi se på en film som vi börjat se på för ett tag sedan som vi inte sett klart. Om en blind musiker. Den är bra, men vi hann inte se klart den idag heller. :p

Nu sitter jag hemma hos Mamma i Fränsta, ska strax gå ner och duscha och sedan ska jag åka till Ljunga. Ska vara hos Madde ikväll för att hon ska ha film kväll. :)

Trevlig helg, nä då jag återkommer förhoppningsvis imorgon. :)
Hejdå

Emelie, Mamma till David

Haha, jag började faktiskt undra vem det var som hade skickat den kommentaren ;P Tack så mycket! :D Han börjar bli stor :) Hade du roligt igår? :D

PUBLICERAT DEN 2009-09-12 KLOCKAN 10:25:43
BLOGG: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: