Puckoförklarad :)

Prata nyss med Kristian han berättade att han hade spytt rakt ut av någon konstig anledning när han gick till sin kompis tidigare. HAHA, nä då, men så sa han typ att han kanske var gravid eller det lät som något sånt och jag ba; va är du gravid? HAHA. Han; Ne men du kanske är och jag är skengravid. Jag; Jaha, jätte kul. Pucko :p

Han ska väll komma hem snart.. Men jag lär ju hinna somna. Aja, anledningen till att han är jätte snäll ikväll är typ att jag lovade Emma som ringde och fråga om jag kunde vara barnvakt, att jag ska vara det imorgon kväll. Jätte smart, inte ta vara på och vara med mig nu eller? Ja ibland kan man ju undra vad han tänker med.

Jag älskar dig ändå. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: