Film kväll blev ute kväll :p

Igår Fredag vid sex tiden så for jag till Ljunga till Madde, där var Madde, Sara, Heidi, Elisabet, Agnez, Feliziah och Henrik. :p Vi hade riktigt kul, sjöng Sing star och skrattade rejält. :p Vid nio så börja dom se på någon konstig komik/skräck film så då gick jag ut med en Heidi som inte var så glad och rätt så vinlig på benen. :p Själv hade jag bara druckit en 2.25  go cider för jag ville minnas allt det roliga. :) Haha.

Heidi hos Madde =)


Vi gick till Ljunga parken, träffade på Kristian :) Mia och Lina O. Hade rätt så skoj där men när Heidi vid tolv tiden kom på att vi kunde gå hem till henne så var det ingen som var motvillig. :p Kristian följde inte med hem till Heidi för han var med Patrik och nå fler. Ringde Madde så kom hon och hämtade och skjutsade hem Heidi och sedan så gick Jag, Mia och Lina. Vi gick riktigt raskt för det var lite kallt. :p Kom hem till Heidi och hade lite skoj för här var hennes tokiga föräldrar också kom det lite fler folk. Fast gick och la mig rätt så snabbt. Somnade någon gång vid två. :p

Vaknade idag vid elva. Har ätit frukost och nu sitter jag här i Heidis vardagsrum. :)
Idag Lördag så tänkte Jag fara hem till Pappa och fixa i trädgården, Kristian ska också med hem. :) Fast det ser lite mulet ut så vädret talar inte till mig idag, men får se hur det blir. :)

Hejdå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: