e de rea?

Igår Fredag så åkte jag till Heidi vid åtta, där var Heidi, Madde, Sara, Heidis kusin Hanna och Henke. Vi såg på Idol och hade det allmänt skoj, sedan så kom Lina, Magnus och Adam också. Inte helt fel. Åkte hem till Kristian redan vid tio tiden så sov jag där. :p

Har inte gjort något vettigt alls idag Lördag, bad Mamma hämta mig när hon åkte hem från Gimåfors imorse så sedan halv tio har jag suttit här vid datorn och frusit, det är jätte kallt här, både om fingrarna och fötterna.. Burr, fryser mer nu när jag skriver om det. :p Haha.

Kan berätta om en rolig sms konversation med min Mamma häromdagen, Mamma är rätt så fåordig när man sms;ar med henne och det beror på att hon är seg som en snigel när det gäller att skriva sms. Kan ju även berätta att förra terminen så sa jag att jag villa ha som en morot i mitt pluggande och att hon kunde se det som en god investering i min framtid så fick jag en liten peng när jag fått bra prov resultat. Jag sköter mig i vilket fall men spargrisen är alltid hungrig. ;) 

I alla fall så skrev jag till henne; Jag fick Vg på Kemi provet :)
Mamma svarade; Toppen å de kostar?!
Jag ba; Haha 100kronor kanske
Mamma; Ok. e de rea?
Ja; Haha, Ne men vi kan säga 250.

Haha, jag vet inte om hon lagt i något i spargrisen men skrattade gott åt e de rea? HAHAHA ;)

Ska gå och duscha nu och sedan ska jag åka till Gimåfors. :)

Hejdå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: