Barnvakt :)

Idag är det Fredag, och jag har varit på skolan. :)
Vi fick vara inne på idrotten eftersom att det regnade ute, hade fritt så Nathalie och jag spelade typ basket, rätt så skoj faktiskt. Till lunch så var det gröt, det tycker jag inte riktigt om som mat, men det gick bra ändå. :p Fanns ju lite sallad också, skrapade ur formen rejält så blev det nästan en tallrik till mig också. :) 
Efter lunchen så hade vi musik och det var rätt så skoj, som det brukar vara på musiken. Idag fick vi skriva noter och sånt. Men nästa gång ska vi spela en massa. :)

For till stan med tre tåget, sitter hemma hos min kusin Emma nu. Ska vara barnvakt inatt när hon ska ha en välförtjänt kväll ute. :) Har haft det så mysigt med Tilde och Ludvig, mina små favoriter. :D Jag tycker faktiskt att det är jätte roligt att vara barnvakt åt dom, även fast jag kan bli lite trött. :p

Söt Tilde i en fin klänning och Söt Ludvig i gåstolen :)


Har busat runt med barnen så känner mig lite trött, lär nog snart gå och lägga mig. Dom små ligger och sover nu i alla fall, tror jag, tyst är det. :p Så nu ska jag kika runt lite. :)

Go´kväll kära läsare ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: