Är i stan ska till stugan :)

Kom i säng vid elva igår. När Emma och Robin kom hem några timmar senare så fick jag en hamburgare från Mc Donalds, det var mumsigt. :)
Imorse vaknade Jag av att Ludvig skrek vid sju tiden, han är så mysig, söt Ludde. Så kom Tilde upp några minuter efteråt, så jag har varit vaken från tidig morgon. Fast egentligen är det bara typ en timme tidigare än i vanliga fall, men det känns. :p Vi har sett på barnpogram sedan imorse, det är lite skoj. :p Haha. Tur var det att jag fick igång det i alla fall, annars hade Tilde säkert ställt till med bus. :p
Ludvig är så söt, jag busade med honom med en filt och sa tittut och sedan tog han tag i filten och tog den upp och ner för ögonen och skrattade när jag sa tittut. Söt unge. :)
Tilde är också hur söt som helst, när hon inte är vrång. :) Haha

Vi ska snart åka upp till stugan, ska hämta Kristian i Ljunga först, så han också får följa med. Och sedan ska vi kanske sätta lite träd. Det är arbetshelg uppe i stugan, då samlas Mamma, moster Fia och deras kusiner Mats-Erik och Monica med familjer också städar vi och har möte och äter surströmming eller spagetti och köttfärssås på kvällen. Det brukar vara trevligt, och nu ska Kristian med också. Det ser jag fram emot! :D

Hejdå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: