Varit med Heidi :)

Åkte till stan med tre tåget, var med Heidi och Emelie, käkade pizza och kolla runt i lite affärer, pratade massa och jag tycker att vi haft det riktigt trevligt. Jag köpte en ny tungpeircing kula, en rosa. :) Dagen har gått fort, men ändå varit innehållsrik, tiden går verkligen snabbt när man har roligt. :)

Kaffe på Måndag! ;D

Har varit med min kusin Lina nu ikväll, var till Fia och Berra och åt smörgåstårta. Sedan var vi till Emma och Robin och åt blåbärspaj med vaniljvisp. Ludvig vaknade och var hur go som helst, gull ungen. :)

Nu sitter jag hemma hos Lina klockan är visst över tolv. Men jag har inte sovit normalt på flera dagar, vilket inte är så likt mig. :p Aja nu ska jag borsta tänderna och sedan gå och lägga mig!

Go´natt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: