Trippel otur och tråkigt

Pappa kom med middag tidigare ikväll :p En megaportion med makaroner och köttbullar var det. :) Sedan fick jag trippel otur inom loppet av väldigt lite tid. Skulle gå på toa så tryckte jag på knappen för att tända lyset så gick lampan sönder sedan gick jag in i köket och skulle bära med mig maten in till datorn, så ramla skeden ner på skit golvet och tog med sig lite makaroner, som jag så fint plocka upp. :p När jag tagit en ny sked gick jag in till datorn och balanserade maten och glaset men så lyckades jag spilla ut mjölk på mina byxor..

Har suttit här ikväll och nördat, ångrar mig att jag inte åkte med upp till Gimåfors. Tack Heidi för att du finns, det är så kul att prata med dig!! Får se vad morgon dagen har att bjuda på, hoppas att det blir nå mysigt!

Nu ska jag gå och lägga mig och jag vill drömma sött, så snälla låt mig göra det? ;)

Go´natt 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: