Sms - test

Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt 5 gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på den första frågan. Gör likadant med resterande frågor:

Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?

Haha okej ska du göra ikväll då?

Vilken raggningsreplik faller du för?

Vakna precis själv då?

Vad var det första du sa imorse?
Ja Dåså;-)

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?

Ja de kan du göra;) Puss

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Är jag mycke viktigare än henne;) haha

Så vad säger du under förspel?
Okej men då får du göra mitt sånt om jag får de så fixar jag ditt tvättställ

Och efteråt?
Haha Näe kan jag inte direkt säga;) Haha puss

Några år senare får ni barn. Vad är deras första ord?
Haha vem då? Östin? Haha puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: