Sjukling har sett på film

Nu är jag inte nå pigg. Jag känner mig inte så jätte trött men liksom sjuk, också är halsen jobbig hela tiden. Har ätit hur många bruna halstabletter som helst de senaste dagarna.

Testade nyss att värma ett glas mjölk och ha halstabletter i, men det kändes nästan jobbigare efter att jag druckit upp det. :p Jag blev liksom varm inuti och det är inte så kul när man har feber. :/


Vi har sett på en skräck film som hette Silent Hill. Jag tycker filmen var lite konstig. Har sett på lite tv också. Det är Jag, Heidi, Alina Skulle, Näcken och Fille som är här :)




Man skulle kunna tro att hon var naken ;p HAHA


Jag hade självförtroende. Men nu tycker jag inte att bilderna är så fin längre..


Nu ska jag gå in och vila i fotöljen under Heidis mega täcke som räcker till oss alla typ ;p

Go´natt 8) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: