Permanentat hår, sovit hos Pappa. Föreläsning och Afrikans dans

Hej hopp :D

Igår så åkte jag till Pappa på kvällen och permanenta hans hår, det tog typ en och en halv timme att snurra upp lockarna, inte så jätte roligt. På slutet fick jag till tekniken så då gick det lite bättre. När vi var klar så såg håret jätte fint och lockigt ut men imorse så var det lite mindre lockar.. Men jag sa ju att det skedde på egen risk att låta mig göra det. :p Haha.

Pratade med Filip igår, vilket jag har börjat göra igen nu de senaste veckorna. :)
Han frågade om det kändes konstigt och jag frågade vad han menade och då syftade han på att sova hemma. Haha! Har ju sovit med Heidi nästan varenda natt i några veckor nu. :p Det kändes inte så läskigt, kändes mysigt att somna nyduschat i en nybäddad skön säng, min säng med mitt täcke och mina kuddar. :)

Idag är det Fredag, imorse så hade vi hemkunskap, då fick vi tjejer göra nå mackor och killarna fick göra äppelpaj. Jag kände mig hur trött som helst imorse, fast jag sov mina åtta timmar inatt för ovanlighetens skull. Men jag blev piggare och piggare under dagen som tur var. Efter hemkunskapen så hade vi en föreläsning av en tjej på 24 år som startat ett företag som heter Maskros barn, det var en jätte bra föreläsning tycker jag, hon berättade om sin uppväxt och hur hon mått och sånt, ganska sorgligt, men hon mår ju bra nu! :)

Efter föreläsningen så hade vi lunch, det var ris och köttgryta och jag åt sallad idag också nästan lika mycket som maten, stolt jag blir. ;) Haha

Efter lunchen så hade vi Afrikans dans, det var roligt och jobbigt, men mest roligt! :D Det var min kusin Anna som hade den. :) Jag hade mina rosa lysande gympa byxor. ;)
Inte så jätte bra bilder, men det kan ju lätt bli så med min telefon. xD


Efter dansen så hade vi utvärdering av tema veckan också fick vi fikat som vi gjort imorse. Jätte gott med killarnas pajer. :D


Nu sitter jag hemma hos Mamma, väntar på att Heidi ska komma hem från stan så vi kan hitta på något också lyssnar jag på Takida. :D

Hejdå och en trevlig Fredag vill jag önska alla! 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: